środa, 31 sierpnia 2011

Tower Defense Game

05.09 o 9.00 Musze oddac swoja gre, na razie prezentuje sie tak:
Co zostalo zrobione? Zarzadzanie teksturami, modelami, shaderami. Staralem sie stosowac Model-View-Controller, dlatego jest tez zarzadzanie modelami i widokami. Zrobilem proste animacje, np. obracania wiezyczki. Dodalem efekt bloom, poprawilem go troche w porownaniu do poprzedniej wersji (ktory byla testowana tylko z obrazkiem 2d ;)). Poza tym wydaje mi sie :), ze napisalem to zgodnie ze specyfikacja OpenGL 3.2 Core Profile.

A z wylaczonym bloomem, gra wyglada tak:
BTW, staralem sie jak najwiecej informacji trzymac poza kodem. To znaczy, np. czy bloom jest wlaczony czy nie decyduje o tym plik konfiguracyjny. O tym jak wyglada model (np. jego kolor) tez decyduja pliki zewnetrzne. Niby nic, a jakie fajne gdy sie testuje rozne rozwiazania. :)

Krotki film, jakze krotkiego intra. (:


Czy to wystarczy na zaliczenie? Powinno, biorac pod uwage fakt... o, i w tym momencie ugryze sie w jezyk. :)